středa 21. srpna 2013

Letní outfit na piknik

S manželem jsem se vydala na takový obědový piknik v bílé dlouhé sukni a bílé halence, nutností byl klobouk kvůli sluníčku. Celý outfit je velmi vzdušný a není mi v něm takové horko. Jídla jsme měli víc, ale bohužel nějak ty potvory vosy zlobily, tak jen pro ilustraci jsem naaranžovala obloženou bagetu a ovoce. Chodíte také někdy na piknik? Co si oblékáte?



 






34 komentářů:

  1. Marti, super! Myslela jsem, že pikniky jsou čistě americká a britská záležitost ale, že jsou mezi námi v Čechách i tací kteří pikniky pořádají... Wau :) Asi také nějaký uspořádám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doporučuji, ale tiché, skryté místo bez vos. Může to být docela zábava.

      Vymazat
  2. Honey, so pretty dress and hat :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/08/525-runaway-bride.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Ty víš, že já mám pikniky moc ráda. Pravda je, že nebývám tak krásně oblečená jako Ty, spíše sportovně nebo v plavkách dle toho, kde zrovna piknikuju :-). Ale Tvoje krásné romantické oblečení k pikniku se mi moc líbí, sluší Ti! A máš krásný košík, určitě jste si to s manželem krásně užili i přes ty vosy - ty hned vyčenichají, že se někde piknikuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užili! Mně je lépe v dlouhé lehké sukni, halence a klobouku. Nějak to sportovní oblečení asi neumím vybrat, aby bylo pohodlné. Většinou mne někde něco tlačí. I na kolo občas zvolím tuniku, ale k tomu černé cyklistické kraťasy nebo jak se těm krátkým legínám říká.

      Vymazat
  4. To je krásný, hrozně mi to připomíná filmy podle Jane Austen :)
    My jsme chodívaly s kamarádkami každý rok na moje narozeniny na piknik, bohužel to letos kvůli maximální zaneprázdněnosti každé z nás nevyšlo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se ti to líbí. Taková tradice se mi zamlouvá. To je mi líto, že to nevyšlo. Někdy to prostě nejde, ale je třeba se občas "zastavit."

      Vymazat
  5. Ten klobouk je božský! I šatičky. Přesně tak, jako romány od Jane Austen :)

    OdpovědětVymazat
  6. This Is such a romantic outfit, perfect for a piknik. You look great with these hat

    Glamupyourlifestyle.blogapot.de

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to vypadá úplně idylicky, jako z nějakého plakátu :-) Moc hezké, Marti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to děkuji, je hezké, že to tak vnímáš. To mě těší.

      Vymazat
  8. Super, pikniky zbožňujem, bohužiaľ s tými osami to je pravda, a ja sa ich navyše aj veľmi bojím :D
    Inak outfit super, aj tie predchádzajúce, klobúk dole pred Tvojou šikovnosťou, ja som šťastná, že prišijem gombík :D a Ty si šiješ krásne šatičky, šikulka :)
    Krásny den Ti prajem :)
    xoxo S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokrát děkuji. Ty vosy jsme nějak nakonec zvládli. Šiju moc ráda a už zase mám něco nového.

      Vymazat
  9. Jé to je příspěvek jak z nějaké časopisu Martí :).. Moc Ti to sluší, na piknik nechodím, u nás moc není kam .. :D

    OdpovědětVymazat
  10. I remembered Breakfast on the grass by Mone
    Nice look and pics)
    You looks as barbie, your beauty as barbie`s!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  11. super piknikový outfit, taky jezdíme rádi na pikniky, líbí se mi tvůj piknikový koš, odkud ho máš? http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Přiznávám, že košík je vypůjčený. Je hezký, že?

      Vymazat
  12. Krásne fotky, ako z filmu :) Ja mám pikniky veľmi rada a chodím na nich vždy, keď sa dá. Tiež rada volím nejaké pohodlné a vzdušné oblečenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, ani jsem si nemyslela, že to bude tak působit...prostě jsme byli na pikniku a jsou z toho podle čtenářů pěkné fotky. Mám radost. Nejlepší je, když to není plánovaný příspěvek tedy fotky.

      Vymazat
  13. To je nádhera, úplně jak nějaká víla. Jak z filmu. Takovéhle bílé volné věci mám taky moc ráda. Na piknik jedině takhle. Uvolněně a bohémsky. :)

    OdpovědětVymazat
  14. V bílé jsi nádherná jako panenka ! :) Jinak , vyhrála jsi u mě Giveaway , tak mi napiš na mail : gabulka-lovelygirl@email.cz tvoji adresu prosím :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nadhera! Jako z francouzskeho filmu. A Tobe to moc sluselo!

    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
  16. Celé je to skvělé! Jak už bylo řečeno, ten klobouk je božský, jenže Vy máte takové vlasy, že je to lepší bez něj...
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  17. Aaaach, miluju pikniky, léto, klobouky...moc Ti to sluší, opravdu moc:-))

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!