úterý 10. září 2013

Černé lodičky

Konečně jsem sehnala černé lodičky, které mohu nosit, protože mi neodstává pata a drží mi na noze. Jsou pro mne naprosto vyhovující. S klasickými lodičkami mívám problém, že mi nesedí kvůli odstávající patě a o číslo menší mne vždy hodně tlačí. Z toho důvodu mám v oblibě boty s otevřenou špičkou, které ale nelze nosit na podzim, tedy až na výjimky.

   




Na setkání dětí a maminek jsem raději zvolila balerínky a kalhoty, abych trochu "zapadla"


42 komentářů:

  1. Moc pekné lodičky, odkiaľ sú? Naozaj Ti pekne sedia a robia peknú nožku :) pre mňa je doslova utópia zohnať lodičky, ktoré by mi sedeli...
    Posledná fotka sa mi veľmi páči, tiež sa radšej prezujem a prezlečiem, keď idem s malým von, v opačnom prípade všetci na mňa pozerajú ako na zjavenie :)
    Pekný deň :)
    xoxo S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Jsou z BOTOVO.CZ a ještě měli červené. Ono je to tak lepší, i tak koukaj :-)

      Vymazat
  2. Nejvíc mě zaujaly všechny ty kabelky, hlavně zelená :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  3. Tres chic. The Blouse is so lovely and i really like the Orange bag
    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/?m=0

    OdpovědětVymazat
  4. Ty lodičky jsou úchvatné, jednoduché a přitom zajímavé. Koukám na stránky Danea.cz a nemohu je najít. Nevíte zda-li je ještě mají? Pěkný den, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, pardon, velice se omlouvám je to botovo.cz a lodičky jsou Lisa!

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď, už jsem je na botovo našla. Ještě se zeptám, prosím Vás sedí jejich číslování? Mám klasickou 38. Nezlobte se prosím za všetečné otázky, opravdu se mi ty boty velmi líbí.

      Vymazat
    3. Já mám velikost 37 a sedí dobře, takže určitě doporučuji 38. Vůbec mi otázky nevadí, jsem ráda, že mohu pomoci zvláště s botama :-)

      Vymazat
  5. Ta zelená kabelka je prostě nádherná :).

    OdpovědětVymazat
  6. ta zelena taska je uzasna!

    Inak pozyvam na giveaway o BIELENDA BALICEK, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji moc. U tebe mne to ani nepřekvapuje, ty jedna botomilovnice :-)

      Vymazat
  8. Lodičky jsou krásné.
    Ovšem halenka a pbě kabelky jsou naprosto úžasné!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty lodičky jsou přesně můj styl :))) krasne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Napřed jsem si nebyla úplně jistá, ale na noze jsou hezké v porovnáním na fotce eshopu.

      Vymazat
  10. Krásné boty, lodiček není nikdy dost...stejně jako dalších ženských nezbytností

    OdpovědětVymazat
  11. Okuliare vam veľmi pristanu a ten biely kabatik je velmi pekny:) kočka ste:)

    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. krásné, sekne ti to! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. juuu tie vyzeraju krásne a elegantne :)

    OdpovědětVymazat
  14. Very pretty!!)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/2013/09/preppy.html

    OdpovědětVymazat
  15. Lodičky jsou krásné, mně taky dělá problém najít pohodlné lodičky, resp. pohodlné boty vůbec. Dneska jsem zoufale obíhala všechny obuvi a chtěla si koupit nějaké kozačky a vůbec nic mi nesedělo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi líto. To znám! Jakmile je bota uzavřená, je to problém.

      Děkuji za pěkný komentář a sdílení zážitku.

      Vymazat
  16. To bylo setkání ve stylu 80. let? Nebo proč jste si vzala tu podivnou halenu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co vám mám na to říct? Mně se halenka líbí a je hedvábná, je mi v ní příjemně a byl to dárek. Podle mne mi sluší a navíc osmedesátá léta jsou nyní populární. Vám se tu nikdy nic nelíbí, tak proč sem tak často chodíte? To je nějaká variace SM?

      Vymazat
  17. Guapa y con estilo...me gustan todos los looks que muestras! Un beso

    OdpovědětVymazat
  18. Mám radost i za Vás, vím jak dlouho jste je sháněla. Jsou krásné, vhodné ke všemu, nedejte jim odpočinout:)
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  19. Vždycky jsem říkala, že zelená zrzkám neskutečně sluší. Jste kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Sliczna bluzeczka :) bardzo poboba mi sie zdjecie w plaszczyku
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpovědětVymazat
  21. y lodicky jsou nadherny! Mam podobny typ a nosim je strasne rada a libi se mi i balonak!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  22. great outfit
    maybe we can follow each other :) let me know
    http://donttrytoignoreme.blogspot.mx

    OdpovědětVymazat
  23. Krasne boty a delaji Ti hezkou nozku.

    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!