sobota 21. září 2013

Hot pink clutch

Představuji vám nové ostře růžové psaníčko, které jsem dostala jako dárek. Mám z něho velkou radost. Děkuji mockrát! Tentokrát je v kombinaci s proužkovanou halenkou, černou úzkou sukní  a mými oblíbenými tmavě modrými botami. Nesměl chybět ani nový růžový pásek s kovovým detailem. Outfit jsem měla na rodinném obědě v naší oblíbené řecké restauraci minulý víkend.

I introduce you my new hot pink clutch which I got as a gift. It made me very happy. Thank you very much! This time I combined it with striped blouse, black pencil skirt and my favorite blue shoes. I had to add my new pink belt with gold detail. I wore this outfit for a family lunch in our favorite Greek restaurant last weekend.


 
 

V oblíbené řecké restauraci si vždy dáme hodně předkrmů, protože ty jsou nej!
 

29 komentářů:

  1. Tento outfit nemá chybu, moc ti to sluší :). Akorát mně by v tomhle byla už venku zima, asi jsi otužilá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Vždyť píši, že to bylo minulou neděli a to bylo v Praze 24 stupňů.

      Vymazat
  2. Ačkoliv má pásek růžovou a zlatou barvu, k outfitu se nehodí. Klidně jste mohla být jen black and white a oživit model výrazně barevným psaníčkem. Co je totálně mimo, je ta svatozář na hlavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se k outfitu hodí, jenom psaníčko by pro mne bylo málo.

      Vymazat
  3. Krásný outfit, sluší ti to! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. miluji proužky, takže moc hezká kombinace a ten pásek dodal šmrnc, super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Někdy musíme spolu vyrazit na nedělní oběd! Moc Ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  6. halenka je strasne fotogenicka :) ze ja jsem si jeste zadne pasky neporidila :)

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné, opravdu Ti to strašně moc sluší, takové kombinace mám sama nejraději. Jinak to psaníčko a oživení růžovou nemá jedinou chybičku:-)
    Jinak pokud ráda soutěžíš, tak se určitě zúčastni GA, která u mě zrovna probíhá:-)
    Růžová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pekné, zbožňujem čierno biele kombinácie a ružová to pekne oživila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Já černobílou mám nejraději, ale musím to střídat, aby blog nebyl černobílý.

      Vymazat
  9. Mně se "svatozář" neskutečně líbí, k tomu culíku vypadá hezky a sluší ti :) Jako panenka :))
    No a mám chuť tu restauraci zkusit, že mi dáš adresu? :) prosím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! To jsi mne potěšila, mne ta čelenka ladila s řeckou restaurací. Jde o restauraci Delphi na podolském nábřeží. Mají výborné předkrmy.

      Vymazat
  10. Toto je naprosto perfektní outfit. Moc ti sekne, jsi krásná a šik :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lovely outfit Martina, I love the blouse and the little touches like the metallic belt and hairband :)

    Hugs,

    Beata

    OdpovědětVymazat
  12. Zase nádhera! A jsem nadšená za fotky venku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Já vím, že ty venkovní jsou mnohem lepší. I oblečení vypadá lépe než s bleskem.

      Vymazat
  13. Super kombinace...black&pink je edgy klasika a Tobe moc sekne.
    Moc se mi libi fotky v akci!!!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  14. me se to moc libi, krasna kombinace :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu dokonalé. Ten pásek to celé přiměřeně oživí.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tenhle článek mi nějak unikl...Tento outfit je nádherný - psaníčko jako dárek, no to je krása :-) - moc pěkné je...Moc se mi líbí, jak si sladila opasek s psaníčkem, je to dokonale vyladěné, a co se mi strašně líbí je ta jednoduchá čelenka ve vlasech - je strašně roztomilá a moc Ti sluší!!! Jé do řecké restaurace bych šla taky hned :-)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!