neděle 8. září 2013

Na cestě k zubaři

Velmi jednoduchou nestárnoucí kombinaci černé sukně s bílou halenkou jsem oživila žlutým náhrdelníkem a žlutým psaníčkem, ale to bych to nebyla já, abych nepřidala ještě něco navíc a sice zebří boty, protože jsou na vcelku nízkém podpatku. Fotky jsou vyfoceny na cestě k dětskému zubaři. Dětské nervózní ručky ovšem i tak odvedly dobrou práci. Tedy nejprve se mi nezdála jejich kvalita, ale zase by byla škoda sem nedat tento outfit.






V čekárně s křeslem, které ladí (fakt jsem nevěděla, jak to tam vypadá)

41 komentářů:

  1. mozem sa spytat, to ta fotilo dieta? Tak potom ma talent, vie celkom pekne pracovat s kompoziciou..ani moje kamaratky by to neurobili lepsie..urcite by mi nejaku cast tela odtali :D
    Teraz k outfitu.. vyzeras krasne, zubar musel mat radost :) prve, co ma napadlo pri tej poslednej..to je, ale nahoda este kreslo ladi s outfitom :D potom som si precitala, ze si pod fotkou napisala skoro to iste :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dítě. Kompozice bývá dobrá, ale ostření je sem tam problém. Já jsem ale vděčná i za tyto fotky.

      Mockrát děkuji!

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, gratuluju mladé fotografce nebo fotografovi ke krásným snímkům. A Tobě to samozřejmě moc sluší, jako vždy:D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ten nápada oživit černobílou klasiku žlutými doplňky a ty zebři boty jsou pak třešničkou na dortu :-)). A vám to zase moc sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna kombinácia, veľmi sa mi páčia žlté doplnky, vzeráš ako naozajstná dáma :) a klobúk dolu pred fotografom, moc šikovné :)
    Krásny deň :)
    xoxo S.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty žluté doplňky jsou nádherné. Už si nepamatuji, kde jsem viděla ten náhrdelník, strašně se mi líbil, ale jeho cena byla moc vysoká :) Sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát. Ten náhrdelník mám ještě v mátové, ale je menší.

      Vymazat
  6. Krasne, moc ti to slusi..
    Btw jsem zase musela dat robota na komenty, chodil mi tam nejaky spam..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. S tím robotem to chápu, prostě to někdy nejde. Ach ten spam.

      Vymazat
  7. Ty botičky!!! Je to úžasné ! A fotky jsou vážně skvělé na to že to fotilo dítě !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát. Možná bude nadané na focení jako ty :-)

      Vymazat
    2. Ty jsi zlatá , moc děkuju za poklonu , určitě bude ještě lepší než já když to vidím !!! :))

      Vymazat
  8. Simply elegant! I love the fact that you add yellow color as color pop on the black and white ensemble... I loooove it!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. No nevím. Kombinace bílé halenky a černé sukně ve mně evokuje servírku, výrazné žluté doplňky se tlučou s botami. Chtělo by to jedno nebo druhé. Ale zas je fajn, že nejste zebří od hlavy k patě.

    Proč nebyl zveřejněn můj komentář k předchozímu outfitu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já vím, že černá a bílá je klasika i v business outfitu, jen chybí to sako a silonky. Nemyslím, že se doplňky tlučou. Dlouho jsem neviděla servírku takto oblečenou...

      Jinak zebří od hlavy až k patě? Třeba jako Rihanna? To by se mi líbilo.
      http://nigeriamusicbox.com/rihanna-rocks-new-zebra-outfit/

      Včerejší komentář nebyl zveřejněn, protože mi to přišlo poněkud netaktní vůči mému "hostu."

      Vymazat
  10. Martina, Your look very pretty and awesome. Kisses

    OdpovědětVymazat
  11. Já tyhle klasické jednoduché kombinace mám velmi rád. Nedá se tím nic zkazit, je to velmi pěkné samo o sobě a dá to viniknout vlasům, doplňkům. Kdyby takhle vypadaly servírky, začnu chodit do hospod:)
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  12. kocka jako vzdy!!libi se mi ta sukne s kosili!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  13. Já původně myslela, že jsi šla k zubaři tak úžasně vyladěná Ty :-) Já když jdu k zubaři, tak obvykle ve svetru a džínách, abych se hlavně cítila pohodlně :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam byla potom, ale v těch růžových hadích šatech, které jsou pohodlné. Mne džíny na tom zubařském křesle tlačí.

      Moc děkuji za prima komentář.

      Vymazat
  14. Milá Marti, já bych být tebou takhle k dětskému (ani jinému) zubaři nešla. Co kdyby si tě tam chtěl nechat, když jsi tak krásná?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten náš si toho ani nevšimne, jak je zaujatý prací. Ani si s ním moc nepopovídám.

      Moc děkuji za hezký a vtipný komentář.

      Vymazat
  15. Tohle je opravdu moc krásný outfit a chválím dětské ručičky :-) Snad stejně bravůrně jako fotky, se zvládl i ten zubař :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  16. Love the black and white Outfit! Looks amazing with the yellow Necklace and Clutch ,perfekt!

    big Hugs <3

    OdpovědětVymazat
  17. Me encanta el estilo pencil! El toque amarillo, genial!!! Un beso

    OdpovědětVymazat
  18. Černobílá kombinace je nesmrtelná a sluší podle mě každému. U Tebe se mi líbí, jak jsi si rozsvítila psaníčkem a náhrdelníkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wygladasz pieknie a zolte dodatki dobralas super :) bardzo ladne zdjecia
      Pozdrawiam i sle buziaczki
      Beata

      Vymazat
  19. Tenhle outfit je dokonaly, moc Ti to slusi. Ty zlute doplnky jsou perfektni.

    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!