neděle 15. září 2013

Outfit for shopping (Dny Marianne)

Představuji vám outfit, ve kterém jsem vyrazila na Dny Marianne. Původně jsem měla namířeno do Palladia, ale pak jsem si uvědomila, že vlastně nic nepotřebuji, a tak jsem spíš zašla s kamarádkami na oběd a navštívila pár obchodů v Letňanech. Koupila jsem si džínovou sukni - první v mém životě!

I introduce you the outfit which I wore for Days of Marianne (a shopping spree event). I orginally wanted to go to Palladium, but then I realized I don't need anything. Therefore, I decided to go with my friends for lunch and visited a few shops in Letňany. I bought a denim skirt - a first one in my life!






Tady jedna nekvalitní fotka z Letňan, kde jsem ovšem působila poněkud "přeoblékaně." Džínsy, svetr a zapadla bych :-)

32 komentářů:

  1. Ahoj Marti, dobře, že jsi nezapadla! Krásně sladěno a ty vlasy, aaach:)
    Já včera vyrazila velmi rychle a jen na večer. Džínsy jsem teda měla, tak jsem to zachraňovala pestrým oversized plédem a velurovými balerínami. Krom kosmetiky jsem si odnesla pouze outdoorové kalhoty. Nemůžu napsat první v životě, nicméně tenhle druh oblečen kupuju vážně zřídka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Outdoorové věci mne velmi nebaví kupovat. Naštěstí jsem vcelku vybavená. Do restaurace šaty byly fajn, ovšem Letňany nejsou Palladium.

      Vymazat
  2. Krásné a elegantní jako vždy :) přeji hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak ty jsi byla taky na dni Marianne, tak to jsi si to tam musela užít . Outfit ti rozhodně sluší moc :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jsem zašla pro krém na ruce a koupila si džinovou sukni.

      Vymazat
  4. tento tip siat ti neskutocne pristane.. pamatam si ich z davnejsieho clanku a uz vtedy ma velmi zaujali... mam podobne, ale v dvoch satach..jedny maju boky cierny a druhe maju tu bocnu sukienku, ktorá pekne zakryje boky, alebo ich zvyrazni :D ja mam ten prvy pripad :D farba ti aj velmi svedci k vlasom..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Šaty nosím ráda, protože mne v pase nic nestahuje nebo různě nezlobí jako neposlušná halenka.

      Vymazat
  5. I love this look, it's a lovely set with a wonderful pattern and a design that fall in love. I love the peplum touch and I like the simplicity of the cutting pattern. You are very attractive and very stylish.

    OdpovědětVymazat
  6. Wau nádherná si, normálne si mi týmto outfitom vyrazila dych! :) Ja som taktiež vyrazila na Dny Marianne a odniesla som si džínsovú košelu :) konečne som našla takú, ktorá mi pristane :)
    Teším sa na outfit so sukničkou :)
    xoxo S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát. To jsem moc ráda, že se ti líbí. Nevím, zda tu sukni ukáži, protože ji plánuji nosit spíš ve sportovním stylu, klasicky s polo trikem, co asi není na blog zajímavé.

      Vymazat
    2. Ja si od Teba rada pozriem aj športovejší outfit, vždy sa pekne zladíš, tak má človek inšpiráciu :)

      Vymazat
  7. Na pobíhání po obchodech jste vážně overdressed... Kdyby se jednalo o jinou příležitost, dám palec nahoru (odmyslím-li kabelku).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí jsem nepobíhala, to by se ty boty a asi ani šaty opravdu nehodily. V článku je napsáno, že jsem byla na obědě a pak navštívila pár obchodů. Každopádně děkuji.

      Vymazat
  8. Tyhle podzimní barvy Ti prostě sluší, Marti...o tom není pochyb a elegantní peplum dress Ti také skvěle padne. Perfektní outfit na oběd s kamarádkami a prosím, buď v shopping centrech i všude jinde jiná a tak elegantní a stylová jako doteď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, jsme moc potěšena, že se ti outfit líbí.

      Vymazat
  9. Super šatičky! Já když chodím nakupovat, tak hlavně pohodlně a jednoduše, abych v kabince netrávila moc času :-) Těším se na model se sukní!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Já jsem byla taky pohodově, sukni jsem vyzkoušela raz dva. Tedy já jsem po obchodech moc nechodila, spíš jsem si užívala setkání při obědě a pak při kávě. Když jsem v USA na nákupech nosím šaty a drdol a balerinky. Je to pohodlné a chovají se ke mně lépe než třeba v plátěných kalhotách.

      Vymazat
  10. Ne jen na oběd, nakupováni, ale vlastně všude může být dáma elegantní, šik. Já jsem opět maximálně potěšen.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  11. Dobře že jsi nezapadla! Jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké..
    Přišel ti ten balíček?? Už by to určo mělo dojít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až teď jsem našla tvůj email, nějak se ztratil.. Jee to jsem ráda! X

      Vymazat
  13. Very nice outfit and wonderful with theses bag. I hope we will see you soon in your new denim skirt. :)
    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  14. Wow ,elegan and beautiful! Love it :)
    Can´t wait the Denim Skirt!!

    big Hugs <3

    OdpovědětVymazat
  15. Amazing dress! xoxo

    www.mylovelyfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Pásek kolem kotníku zkrátí už tak krátké nohy,udělá z nohy sloup bez kotníku.Šaty jsou jak od kolotoče a dorazí to oranžová kabelka.Jedním slovem paní je ruský kýč :-) Marfuša typická.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem prostě děsná. Lepší už to nebude. Už se jen zmenšuji a lodičky potřebuji s páskem, abych v nich mohla vůbec chodit. To víte stáří. Tak se na mě raději už nedívejte a nejlepší bude, že sem vůbec nebudete chodit, protože boty se tu objeví zase a šaty asi také. Moje slovanské vzezření také nebudu měnit.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!