čtvrtek 19. září 2013

Pink skirt

Představuji vám mou novou růžovou sukni, kterou jsem si ušila. Zatím ji kombinuji s černou, ale v budoucnu přijde na řadu i bílá a béžová, možná i jiná barva. Abych sukni mohla nosit i na denní nošení, zkombinovala jsem ji s džínovou bundičkou. Kterou kabelku, boty či kombinaci byste zvolili jako nejlepší?

I introduce you my new pink skirt that I made. For now, I combine it with black. However, in the future, I would choose white, beige, and possibly a different color. To be able to wear the skirt during the day, I combined it with denim jacket. Which handbag, shoes or a combination would you choose as the best one?


Tato kombinace se mi zamlouvá nejvíce
Asi by byl vhodnější jednoduchý černý pásek, ale neodolala jsem tomuto novému

Zvolila jsem jinou ani černou ani růžovou, ale velmi praktickou
Radost z nově široké sukně (asi jediné takové v mém šatníku)


Když je chladno a nechci vypadat jako, že jdu do divadla. Černý krátký kožený křivák by byl asi vhodnější







48 komentářů:

  1. Jeee, nemuzu se na tu sukni vynadivat - ta se ti vazne moc moc povedla :-) A asi se mi libi taky nejvic s cernou kabelkou, dzinova bunda uz to jen hezky doplnila, podle meho gusta :-) tleskam! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát. Jsem ráda, že se ti ta kombinace líbí.

      Vymazat
  2. Lovely Skirt and you have so Many Styling ideas. Good idea Wear the Skirt with a Denim jacket for the Day Time

    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/?m=0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much for always leaving me such lovely comments.

      Vymazat
  3. Ta sukně je přenádherná! Můžu vědět, co je to za látku? A nemáš nějaký návod na šití? :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát. Přiznám se, že vůběc netuším, co je to za složení. Mám z té látky i ten růžový kabát. Látka stála neuvěřitelných 39,-, takže sukně mne vyšla asi na 60,-kč. Návod na šití mám z Burdy. Poslední dobou tam byly právě tyto střihy.

      Vymazat
    2. A nešiješ na zakázku? :P že bych Ti na ní 400,- dala, a ty bys mi jí ušila? :D Já vím, jsem přidrzlá, ale sama to nikdy nezvládnu :D

      Vymazat
    3. Vůbec nejsi! Problém je, že já na druhé šít neumím, nějak mi to nejde. (zrovna mě v obchodě s látkama oslovila paní, ať ji také ušiju takové šaty, musela jsem ji odmítnout) Věř mi, že ani pro ty malé členy rodiny mi to nejde dle mých představ. Určitě bys to zvládla. Nejhorší je vždycky ten skrytý zip, ale ten jsem se konečně naučila! V každé Burdě je nyní návod. No a taky všívání rukávů, ale tady to nepotřebuješ:-)

      Vymazat
    4. Chápu. Holt se s tím budu muset jednou poprat :)) Šiješ opravdu moc hezky, tahle sukně je jako z přehlídkových mol :)

      Vymazat
    5. Asi jo, sorry. Děkuji moc. Ještě nevím, kam ji budu nosit...

      Vymazat
  4. Krásna sukňa, si šikulka...čierna kombinácia je úplne najlepšia, ale celkom sa mi to páči aj s džínsovou bundičkou...som zvedavá na ďaľšie outfity :)
    Pekný deň :)
    xoxo S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát. Další outfity asi až bude zase tepleji, přece jen v kombinaci s bílou to zavání létem :-) Možná s kozačkami na podpatku a rolákem by to také nebylo špatné...uvidíme.

      Vymazat
  5. Tak to je bomba !
    Pripomina mi to Carrie styl ze SATC .
    Krasne .

    OdpovědětVymazat
  6. I very love your skirt. It`s perfect :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sukně vypadá jako tulipán. :) (To je kompliment, miluju tulipány!) Moc Ti sluší. :) Ale víc se mi líbí bez džínové bundičky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Ano, vypadá tak i strukturou látky. Bez bundičky je to elegantní a ženské, ale hrozně nápadné :-)

      Vymazat
  8. what a wonderful look. i love your skirt.
    kisses to you.
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpovědětVymazat
  9. Tobě ta růžová tak sluší Marti až Ti závidím :-D. Sukýnka má skvělou délku i střih, jsi fakt šikovná, ale to píšu po každé, ale mě jen tak nějaká sukně nechytne :). Moc se mi líbí kombinace s černou, - ta první fotka, upřímně ta džínová bundička to dost shodila, ale chápu, že nechceš vypadat jako v divadelní róbě (většina návštěvníků divadla by si měla vzít příklad už z Tvých běžných outfitů), jak jsi sama napsala, křivák by byl lepší, ale i krátké vypasované ale ležení sáčko, možná i nějaký svetýrek? -to už nedokážu posoudit...Kabelka jednoznačně černá bez zdobení a vzoru, ta růžová je citlivka a rychle sklouzne do nevkusu mrška - tu zlatou bych nechala k jinému outfitku...Moc se mi dnešní článek líbil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala jsi to skvěle. Přesně tak to vidím já, zlatá určitě je příliš a působí to levně, se zebrou je to až moc, protože ta sukně je to hlavní a černá jednoduchá kabelka je nejlepší. Musím si pořídit jednoduché psaníčko nebo někde vyhrabat tu černou koženou jednoduchou kabelku. Potíž je, co k sukni, protože nevlastním nic do pasu kromě růžové kožené bundičky. Kdyby byla černá! Něco ještě vymyslím nebo ušiju. S bílou smetanovou to bude jednodušší. To mám tu bundičku, tedy spíš ležérní sáčko.

      Vymazat
    2. Jsem moc ráda Marti, že Tě třeba můj názor neurazil, to víš, že to vždycky myslím dobře a chodím se sem především kochat :-)). Já pevně věřím, že Ty to zase nějak skvěle vymyslíš a nakombinuješ, zvlášť když si i sama ledacos ušiješ a nejsi odkázaná jen na to co dají či nedají obchody - to je někdy k vzteku, když chci něco sladit a nemůžu najít to dle své představy... Ta sukýnka je prostě pořádný solitér a zaslouží si ty pravé doplňky :-), jednoznačně máš můj obdiv za tu růžovou :-))

      Vymazat
    3. Když zajdeš do běžných obchodů, tedy cenově dostupných, tak tam najdeš velmi málo neobvyklých kousků nebo co by se ti přesně hodily ke stávajícím. Tudíž je vždy trochu oříšek to vše sladit z kousků ze skříně...stejně je to vždycky domino (pořídíš jedno, musíš další věc, která se hodí)

      Vymazat
    4. To je svatá pravda s tím dominem :-) i obchody....

      Vymazat
  10. Ta je naprosto perfektní :)) připomíná mi ty sukně z Pomády, ale tahle je lepší a má zajímavější materiál :) A hlasuji pro první kombinaci, ta je top :))

    OdpovědětVymazat
  11. Sukně super, jen ta bundička mi k ní moc nesedí.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, no můj styl to taky není, ale určitě si k tomu pořídím něco krátkého :-)

      Vymazat
  12. Sukňa je krásna, prvý outfit je najkrajší, len si nemôžem pomôcť, tie remienky na tých topánkach ti skracujú opticky nôžku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za prima komentář. Hezky jsi to napsala. S těmi botami to tak je a vždy bude, ale jsou to alespoň jediné uzavřené lodičky, které mohu bez obav nosit. Možná si seženu béžový pásek jen s nějakou ozdůbkou a problém bude vyřešen :-)

      Vymazat
  13. Love, love, love your midi skirt!!!!
    You are super trendy girl!!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Latexová sukně :DDD Mno, kdyby byla o půlku kratší a bez přeplácaných doplňků, dala by se... Také by neměla být tak vysoká, zaniká v ní pas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediné, co mohu říct, že není latexová. Ostatní je věc osobního názoru. Když bude nízká, tak zase bude pas moc vynikat. Když nebudou doplňky, bude to nudné. Bude to vždy něco :-)

      Vymazat
    2. A co je špatného na tom, že by pas vynikl? Postava ve tvaru přesýpacích hodin je žádoucí, narozdíl od "vypadám-jako-krabice" efektu. Sukně je dost výrazná sama o sobě, není potřeba outfit přeplácat doplňky. A kdo se nudí, ať jde třeba do divadla :)

      Vymazat
  15. vy ste teda užasna pristane vám asi všetko môžete robiť modelku:)

    OdpovědětVymazat
  16. si velmi sikovna, ruzova s ciernou je pekna kombinacia.. sice sa mi material velmi nepaci tej sukne, mozno to robia aj tie foto, ze sa to tak leskne, ale stih je super a skvele, ze si tak vies usit.. ako vzdy ti to svedci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Přesně jsi to odhadla, že je to bleskem a ještě přídavným světlem. Bohužel nemám vhodný prostor na focení na denním světle. Z málo průsvitné halenky se stane hodně průsvitná atp. Nejlepší je to venku.

      Vymazat
  17. Sukně se velmi povedla! S černou vypadá skvěle a těším se i na další kombinace. :)
    Nejvíce se mi zamlouvá v první kombinaci, kde máš navíc i krásně botky.

    OdpovědětVymazat
  18. Páni, netušila jsem, že by se mi růžová mohla líbit, ale ty, tvůj kabát a tvá sukně mě přesvědčujete o opaku :) Nejvíc se mi líbí první variace aneb v jednoduchosti je krása :)

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
  19. sukňa je nádherná a taktiež sa mi najviac páči prvá kombinácia:)

    OdpovědětVymazat
  20. Wow fabulous skirt!! Very trendy! I like the first bag best with it :)

    Kisses

    Beata

    OdpovědětVymazat
  21. Naaadherna sukne...a super originalni!!!
    Nejvic se mi libi ta prvni kombinace s cernym maxi psanickem!


    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!