pátek 6. září 2013

S Nikol v Palladiu

Včera jsem byla na velmi milém setkání s Nikol z http://mademoiselleeem.blogspot.cz/ v Palladiu. Daly jsme si spolu dlouho slibovanou kávu v Tchibu, vyměnily si bezva dárečky a povídaly a povídaly, pak jsme popošly jinam na freshe a povídaly a povídaly. Bylo to skvělé setkání. Nikol je velmi sympatická a hlavně krásná. Ve 3D je naprosto úžasná. Musím přiznat, že se mi objektivem fotoaparátu nepodařilo ji zachytit tak, aby fotografie vystihla její krásu. Vím, že se nevidíme naposledy, protože jsme si ani nestihly popovídat o kosmetice.



Kabátek jsem si došila v úterý




V balerínkách při "poklusu" do opravny robotů :-)



36 komentářů:

  1. Obě jste krásné, kolemjdoucím musely oči přecházet. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé ten kabátik máš úžasný...obidve ste moc moc krásne :)
    pekný deň prajem :)
    xoxo S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát. To jsem ráda, že se ti líbí kabátek. Velmi mne bavilo jeho šití. Ta růžová mi dodávala energii.

      Vymazat
  3. Moc vám to slusí :) a určitě jste si to pěkně užily. Tu kávičku bych si s vámi taky dala :)

    OdpovědětVymazat
  4. The Pink Coat are such a Highlight and you Look Even with Flats elegant

    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/?m=0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much. I'm happy you like it because I made it myself".

      Vymazat
  5. Ten růžový kabátek je nádherný a originální :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. To je důvod, proč jsem si jej šila a mám radost, že to tak vidíš.

      Vymazat
  6. Ty jsi ale milá kecka :)) Já myslím, že nám dvěma nikdy téma na povídání nedojde, protože jsme hrozně ukecaný, i když ty vedeš :D

    OdpovědětVymazat
  7. to muselo byt prijemne setkani! rada se potkavam s bloggerkami:) na jeji blpg hned mrknu!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tebou bych se moc ráda setkala, ale do Itálie se zatím nechystám :-)

      Vymazat
  8. Veru krásne topánky a aj kabátik samozrejme :) Vidno, že sa v ňom aj cítiš úžasne :) Kočka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát. Jsem ráda, že se líbí, když jsem ho ušila.

      Vymazat
  9. tak tenhle kabatek je podle me nejlepsi kousek co jsi tady kdy vystavila :)))

    hned bych ho brala :)

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé. Přišel mne na 70,- Někdy se zadaří.
      Mockrát děkuji.

      Vymazat
  10. Tak to jste se musely mít báječně :-) Oběma Vám to moc sluší a ten tvůj kabátek - to je naprostá paráda, jsi děsně šikovná!

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko , ten kabátek je naprosto dokonalý ! Taky mi jeden uděláš jedno , viď ??? ;) :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ale nemám látku, protože ze zbytku ještě mám sukni. Jen nevím, jestli bych to zvládla. Moc děkuji!

      Vymazat
    2. Neboj se , vymáhat ho po tobě nebudu ! ;) Ikdyž by za to opravdu stál je naprosto nádherný , luxusní !

      Vymazat
  12. Moc vám to tam slušelo :) Určitě jste se měly fajn :)

    OdpovědětVymazat
  13. Very beautiful outfit ;) Amazing style ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Teda Marti, ten kabát je naprosto dokonalej! Moc pěkná práce! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. I love your coat, it's cute. The look is gorgeous. The purse, letter envelope, is fantastic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much. I'm pleased you noticed the clutch and you like it.

      Vymazat
  16. Na fotkách vypadáte perfektně obě dvě. Ve 3D to tedy musí být nářez! :D Očividně jste se dobře bavily a moc vám to slušelo:)

    OdpovědětVymazat
  17. I love your pink jacket! Great colour you look fantastic :) i also love your bag! Kisses, Beata

    OdpovědětVymazat
  18. Už jsem to psala u Nikol - teda když se sejdou tak krásné ženy, tak to je radost pohledět. Jak já bych byla ráda s Vámi na tom kafi, tak třeba někdy jednou....Moc Vám to oběma sluší a muselo to být fajn setkání a povídání :-). Ten kabátek je opravdu jak z haute couture - má překrásný střih, tuto barvu bych já osobně nezvládla nosit, ale Tobě sluší dokonale a vypadáš tak mladistvě!!! Jsi prostě šikovná!

    OdpovědětVymazat
  19. You look great ! I love this coat and this colour ! Xo xo
    http://joeljojojojo.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný kabátek! Ty jsi šikulka. :)
    Oběma vám to moc slušelo.

    OdpovědětVymazat
  21. Slušelo vám to a věřím, že jste spolu strávily příjemný čas.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!