středa 2. října 2013

Autumn or spring outfit

Představuji vám outfit, který je možný nosit na podzim, ale i na jaře. Kdyby byly fotografie kvalitnější (malý fotograf se teprve učil) asi byste poznali, že outfit je z letošního dubna. Ovšem vzala jsem si jej i včera. 

I introduce you an outfit that can be worn in the fall/autumn but also in the spring. If the photographs were of better quality you may recognize that the outfit was from this year's April. Of course, I wore it yesterday, too.







30 komentářů:

  1. To je podzim, jak má být :)

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit je super, rozhodně si umím představit, že bych si něco v podobném stylu oblékla:-)Moc Ti to sluší(slušelo:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Nadčasová kombinace. Moc se mi líbí velbloudí a koňakové odstíny doplněné o nebesky modrou.
    Sluší Ti to moc a malý fotograf odvedl skvělou práci:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá nadčasová kombinace, která Ti moc sluší! Kéž by tak chodilo více žen.
    Mimochodem brala bych tyto kozačky, které máš na sobě. Druhým rokem sháním boty v jezdeckém stylu a zatím jsem na žádné nenatrefila, a když už jsem nějaké objevila, tak nebyly v mé velikosti... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kozačky jsou z Říma a jsem ráda, že jsem si je koupila. Myslím, že nyní už se sem tam i hezčí objevují. Určitě koupíš nějaké tuto zimu.

      Vymazat
  5. marti kozačky jsou parádní,strašně se mi líbí,takové mám nejradši,jednoduché a na noze vypadají perfektně! :)

    OdpovědětVymazat
  6. A beautiful and very sophisticated look.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny elegantný outfit, presne takto si predstavujem jeseň :)
    xoxo S.

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, fotograf je moc a moc šikovný ! :))

    OdpovědětVymazat
  9. shanim podobne kozacky, moc ti tento styl slusi!

    OdpovědětVymazat
  10. You are right, this is a perfect outfit for both seasons. I really like the color of the leather jacket and the flats boots great for a workday.

    OdpovědětVymazat
  11. Propracovaný outfit, supr boty :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dear, so pretty jacket and boots :*

    OdpovědětVymazat
  13. Dokonalé! Když jsem viděla tu první fotku, říkala jsem si, že jsi jak z nějakého britského hrabství :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  14. Krasa! Anglicky styl, podzimni, elegantni. Moc ti to slusi!

    OdpovědětVymazat
  15. Sweet! Love it!
    Cool Look!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné podzimní ladění. Nevím proč, ale úplně Tě vidím na fotkách na nějakém venkově, třeba s koníčky v ohradě, všude krásně barevné stromy a Tvůj outfit...Botky jsou perfektní, a zaujala mě i kabelka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se mi líbilo. Příště se u těch koní vyfotím :-) děkuji mockrát!

      Vymazat
  17. taky mi to sedne ke konim. ala ralph lauren :)

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!