neděle 6. října 2013

Retro red skirt

Znovuobjevila jsem tuto červenou sukni, kterou jsem nosila, když mi bylo kolem dvaceti. Naštěstí mi stále je. Nejsem si úplně jistá, zda je ještě vhodné ji nosit, ale odvážila jsem se ji obléknout v pátek večer do restaurace. Vzhledem k tomu, že jsme tam šli pěšky a po štěrkové cestě, zvolila jsem boty na klínu, které většinou nosím ke kalhotám. Zdají se mi nějaké obrovské na fotkách. Kozačky nebo kotníkové boty by se hodily víc, ale ty čekají na vybalení, kde byly uloženy k letnímu spánku.

I rediscovered this red skirt which I used to wear when I was about twenty. I'm lucky it still fits. I'm not quite sure if it is appropriate to wear it. Anyway, I dared to wear it on Friday night to a restaurant. Because we went byt foot and it was on a gravel road I chose these shoes which I usually wear with pants. They seem too big in the pictures. Boots or ankle boots would be better but I must move them from storage and take them out of boxes where they "slept" during the summer.

Vesta se hodila, jaká byla v porovnání s odpolednem zima
Pepsi jsem nepila já, ale líbila se mi její retro etiketa
 


Pamatuji si, že jsem v té době nemohla sehnat černý rolák


68 komentářů:

  1. nádherné.. teraz vám to sekne viac.. naozaj ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Mně se skoro vždy líbí současnost. Někdy si říkám, jak jsem to tak mohla nosit, líčit se, česat se...

      Vymazat
  2. náhodou tieto retro sukienky sa opäť vracaju do mody. a myslim, že outfit je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježkovy voči, ty vůbec nestárneš! Stále stejně krásná :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Sukni ti mc sluší, určitě hlasuju pro! Rozhodně máš co ukazovat, je škoda nechat tak pěknou sukni jen viset ve skříni. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí kombinace kožené bundičky a vesty :) a jinak ty "staré" fotky nemají chybu, musím říct, že na 20 vypadáš pořád :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ty starší fotky jsou velmi roztomilé. :)
    Ale jinak je to krásné i dnes, i boty na klínu se mi zamlouvají. :) Jen ty chlupatiny moc nemusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned, jak si stihnu ušít kabát, budu mít k outfitu i něco jiného, abych nezmrzla. Děkuji!

      Vymazat
  7. S přehledem si můžeš dovolit takovou sukýnku! Moc se mi líbí v kombinaci s bundičkou a i boty mi přijdou super :-) Je fajn nechat si ve skříni takové nestárnoucí kousky, teď jsou takových plné obchody...
    A je moc milé nahlédnout do tvého alba, na posledních fotkách vypadáš tak nějak.. rozkošně bych řekla :-) Ale teď jsi správně šmrncovní ženská :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový krásný komentář! Ani nevím, zda si tolik chvály zasloužím. Jo, to byla prima doba a je stále. Manžel mne stále fotí, ale s trochu menším zaujetím. Já už také nechystám tak často hostinu k večeři :-)

      Vymazat
  8. Taky jednu takovou vlastním, díky ta připomenutí!:-) Moc Ti sluší, líbí se mi obě verze fotek:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honem s ní na sebe. I já mám ještě někde jednu, asi do modra. Díky!

      Vymazat
  9. Nadherne a tartan je znovu v mode, koupila jsem si takovy kabat s olivkama( duffle) zrovna minuly tyden. Sukne je krasna a slusi tenkrat a nyni taky.

    OdpovědětVymazat
  10. I love this retro look, the skirt is cute. You are beautiful.

    OdpovědětVymazat
  11. To je nahoda Marti :DD s
    Sluší ti moc :)))))

    Www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  12. Teda Marti, to je nádhera, ty retro fotky nemají prostě chybu!!!! Navíc tohle je má vysněná sukně, kterou jsem sháněla asi před třemi lety a byla jsem neúspěšná, už už jsem si zoufale říkala, že si ji snad ušiju, ale už jsem šití pověsila na hřebík. Jen jsem chtěla malinko delší...I po těch letech Ti neuvěřitelně sluší. Jak to děláš, že pořád vypadáš tak mladě! Botičky na klínku jsou fajn, jen Ti možná připadájí mohutné, protože splývají s barvou punčošek a klínky takové prostě jsou , ale já je mám ráda...Skvělý článek!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Kdybych narazila na tuto látku, hned je moje. Líbila by se mi také jedna delší. Už přece jen v této nemohu jít všude.

      Vymazat
  13. ta sukňa vam teda pasuje a stou vestou je to super kombinacia...a teraz vyzerate mladšie ako na tych starších fotkach obdivujem krasna ste:))

    OdpovědětVymazat
  14. Mě přijde, že krásníš :) Moc pěkný outfit a více se mi líbí k němu ta kožená bundička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, to moc děkuji. Už nemám tzv. baby fat v obličeji, ale za chvíli mi tam bude chybět.

      Vymazat
  15. cute smile dear,nice outfit!

    www.viewrama.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ty se vůbec neměníš , pořád krásná! Ta sukně ti sekne!

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná sukně, přesně taková, jakou chci, ale je nesehnatelná. A moc se mi líbily fotky z mládí, jsi pořád stejná:-)

    OdpovědětVymazat
  18. mně se ty klínkový boty k tomu líbí.
    A ty retro fotky jsou naprosto bezkonkurenční!!! super!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. I just discovered your blog from our mutual blogger friend Joseph, great style and stunning blog!
    FF

    OdpovědětVymazat
  20. Sukně je dokonalá a nadčasová. Asi jako Váš vzhled. Pochlebovat Vám nebudu, na dvacet již nevypadáte. Spíš asi tak těch dvaadvacet. Foto je důkaz.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D vaše komentáře mne vždy pobaví i potěší! Děkuji moc!

      Vymazat
  21. Vypadá to perfektně!!! vůbec nemusíš váhat nosit takové mladistvé outfity!! A fotky z alba? Naprosto kouzelné, trochu mi připomínáš Meryl Streepovou za mlada! Jedno rozhodně máte společné, ani jedna z vás nestárne!

    OdpovědětVymazat
  22. Jsi stejně krásná jako ve 20-ti, ale teď z Tebe vyzařuje navíc ženskost.
    Máš pěkné nohy, takže mini nevypadá zle, ale chápu, že se v ní už necítíš. Mám to stejně... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Takhle večer to jde :-) Asi už ne na běžný den. To bych chtěla delší.

      Vymazat
  23. Martinko tá sukňa je dokonalá a perfektne Ti pristane a tie fotky, no WAU :) kásna :) a obdivujem že máš stále takú skvelú fiigúru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Skvělou už jí bohužel nemám, ale zatím to jde :-)

      Vymazat
  24. Náhodou jsem se zatoulala k Tobě na blog a jsem za to moc ráda :). Moc ti to sluší, vypadáš stále skvěle. A vypadáš hrozně mladě :)
    Zdraví Jane
    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej! Doufám, že se i budeš vracet. Děkuji za milý komentář.

      Vymazat
    2. jeeeej! Ty si bola prekrásna!

      Vymazat
  25. Moc ti to slusi (a dle fotek jsi stale hezci:). Sukne je skvela, mam tento vzor moc rada. L.

    OdpovědětVymazat
  26. Adorable <3 ,love this Post ,you are a great Woman!

    big Hugs :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks so much. You are always so nice. I like all your comments.

      Vymazat
  27. Wowww! Super! This is one of the best of your looks I have seen I love your full dress in old pic! Where is the jacket?
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  28. Prej: Tu sukni jsem nosila, když mi bylo dvacet. A dneska v ní vypadáš na patnáct:-D
    Je holt vidět, že jsi kočka byla vždycky, že nestárneš, netloustneš, neztrácíš na stylu. Naopak. Kveteš, Marti, kveteš:-D

    OdpovědětVymazat
  29. Beautiful woman- beautiful outfit :)
    maybe we can follow each other? anyway, i follow you via GFC and bloglovin. i can't wait more your photos

    missharibo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Marti, tak tohle je naprosto dokonalé! Sukně ti hrozně moc sluší a je fakt super, že máš postavu stejnou jako ve dvaceti. To se málokdy podaří. :)
    Je to naprostá bomba!

    OdpovědětVymazat
  31. Thanks for your lovely comment on my blog!

    Love your skirt, great Outfit!

    Greetings from London,

    chrissabella.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Que bonitas fotos te has traído. Que gusto tenerte en nuestro reto. Un gran abrazo desde http://jualferx.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  33. Oh my this is so cute. Especially with the fur coat. Love this outfit!!!! Gorgeous!!

    Visiting form Share-in-Style #18, Plaids!!!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!